فعالیت 120 خانه قرآن روستایی در البرز
کد خبر: 3957188
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

فعالیت 120 خانه قرآن روستایی در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از فعالیت 120 خانه قرآن در این استان خبر داد و گفت: وظیفه اصلی خانه‌های قرآن روستایی آشناکردن اقشار مختلف مردم با مفاهیم قرآن و انس و الفت با این کتاب الهی است.

فعالیت 120 خانه قرآن روستایی در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از فعالیت 120 خانه قرآن در روستاهای این استان خبر داد و گفت: تمامی این خانه‌ها و مؤسسات قرآن دارای مجوز و شناسنامه حقوقی هستند.

وی با اشاره به اینکه این خانه‌های قرآن در حسینیه‌ها، مساجد و منازل مردم تشکیل می‌شوند، گفت: از وظایف اصلی خانه‌های قرآن روستایی گسترش فعالیت‌های قرآنی و آشنا کردن اقشار مختلف مردم با مفاهیم این کتاب الهی و انس و الفت با آن است.

این مسئول در ادامه از اعلام فراخوان معرفی روستاهای قرآنی خبر داد و گفت: این روستاها باید شاخصه‌هایی همچون وجود فعالان قرآنی و برگزاری جلسات قرآن را داشته باشند. همچنین استقبال و درخواست مردم در زمینه برگزاری جلسات قرآن مهم‌ترین فاکتور برای تعیین روستاهای قرآنی است.

ملازاده تصریح کرد: مصوبه ایجاد خانه‌های قرآن در تمامی دهستان‌های استان را تصویب کرده‌ایم که امیدواریم با ایجاد این پدیده قرآنی جلسات قرآن در تمامی روستاها برقرار شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در پایان یادآور شد: اولویت با دهستان‌های استان است که پس از ایجاد خانه‌های قرآن در این دهستان‌ها، خانه‌های قرآن به روستاهای تابعه آن دهستان نیز سرازیر شود.

انتهای پیام
captcha