برگزاری محافل انس با قرآن در دانشگاه مشکات ولایت البرز
کد خبر: 3956965
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

برگزاری محافل انس با قرآن در دانشگاه مشکات ولایت البرز

رئیس دانشگاه مشکات ولایت البرز با تأکید بر اینکه این دانشگاه به تقویت جنبه‌های معنوی و دینی دانشجویان توجه ویژه‌ای دارد، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن جزو برنامه‌های اصلی این دانشگاه است.

برگزاری محافل انس با قرآن در دانشگاه مشکات ولایت البرز

عباس محمدی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: این دانشگاه در چند سال اخیر تلاش کرده است تا علاوه بر جنبه علمی جنبه معنوی دانشجویان را نیز تقویت کند.

وی با تأکید بر اینکه تجهیز دانشجویان به دو بال معنویت و علم می‌تواند نیروی کارآمد و وظیفه‌شناس را برای آینده نظام تربیت کند، افزود: به همین منظور دانشگاه مشکات ولایت علاوه بر بهره‌گیری از اساتید توانمند برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی را محور اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده است.

این مسئول برگزاری محافل قرآنی، سخنرانی با مضامین و محتوای دینی، گفتمان دانشجویی و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی را از اقدامات مهم واحد فرهنگی این دانشگاه دانست و گفت:‌ این دانشگاه در دو رشته مدیریت فرهنگی و علوم قرآنی دانشجویان توانمندی را تربیت کرده است که اکثریت این دانشجویان با راه‌اندازی مؤسسات قرآن و یا فعالیت در این مؤسسات به ترویج امور فرهنگی و دینی مشغول هستند.

وی در پایان رشته مددکاری اجتماعی، مدیریت فرهنگی، تربیت مربی قرآن‌ کریم در مقاطع کاردانی و کارشناسی را از رشته‌های این دانشگاه ذکر کرد و گفت: خوشبختانه این رشته‌ها مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha