گسترش فرهنگ مهدویت، مأموریتی عاشقانه است
کد خبر: 3956794
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

گسترش فرهنگ مهدویت، مأموریتی عاشقانه است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تأکید بر اینکه نیازمند ایجاد یک شبکه انتظار در استان هرمزگان هستیم، گفت: گسترش فرهنگ مهدویت، یک مأموریت بخش‌نامه‌ای نبوده بلکه مأموریتی دلی و عاشقانه است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، صبح امروز، 10 اسفندماه، در جلسه تودیع و معارفه رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) هرمزگان، اظهار کرد: یکی از تکالیف همه ما این است که در طلیعه ظهور امام زمان(ع) سهم خود را در زمینه نشر و گسترش فرهنگ مهدویت و بسترسازی جامعه برای نزدیک شدن و قرب بیشتر به امام زمان(ع)، ادا کنیم.

وی افزود: گسترش فرهنگ مهدویت، یک مأموریت بخش‌نامه‌ای نبوده بلکه مأموریتی دلی و عاشقانه است. نشاندن بذر محبت و عشق به امام زمان(ع) در دل‌های جوانان و نوجوانان، کاری است که همه ما باید با دل و جان انجام دهیم. بنیاد مهدی موعود(عج) باید از چارچوب‌های اداری خارج شده و هرکس به هر میزان که در توان دارد به این بنیاد کمک کند تا بتوانیم نقش کوچکی را در این حرکت بزرگ، ایفا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: کارهای خوبی در دوره ریاست حجت‌الاسلام تقوی در بنیاد مهدی موعود(ع) هرمزگان صورت گرفت و بعد از حجت‌الاسلام فروزان‌نژاد، حجت‌الاسلام جهانگیری نیز کارهای بسیار خوبی ازجمله راه‌اندازی کانون‌های مهدویت در سطح دانشگاه‌ها، محلات، مساجد و هیئت‌ها و ایجاد یک شبکه به هم پیوسته و گسترش آن در شهرستان‌های استان، انجام داد.

عبادی‌زاده با تأکید بر اینکه نیازمند ایجاد یک شبکه انتظار در استان هرمزگان هستیم، عنوان کرد: امروز فضای مجازی مجال ایجاد شبکه انتظار را در استان و در سطوح ملی و بین‌المللی فراهم کرده است. با توجه به اینکه حجت‌الاسلام جهانگیری اکنون به عنوان امام جمعه هشتبندی در این بخش خدمت می‌کند و از طرفی برخی از ظرفیت‌های بنیاد مهدی موعود(عج) و ستاد اقامه نماز مشترک است، تصمیم گرفته شد حجت‌الاسلام اعتمادی، رئیس ستاد اقامه نماز استان، این سمت را بر عهده بگیرد. انتظار داریم با جدیت، پشتکار و حمایت شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدی موعود(عج) در هرمزگان گام‌های بلندی در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت برداشته شود.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام‌ حسین جهانگیری، رئیس سابق بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان هرمزگان قدردانی و حجت‌الاسلام محمد اعتمادی به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.

 

انتهای پیام
captcha