توزیع 14 هزار نسخه قرآن همراه با ترجمه به 13 زبان در امارات
کد خبر: 3956703
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

توزیع 14 هزار نسخه قرآن همراه با ترجمه به 13 زبان در امارات

مؤسسه خیریه دارالبر امارات 14 هزار نسخه قرآن به همراه ترجمه به 13 زبان را طی ماه مبارک رمضان با رعایت اصول بهداشتی در این کشور توزیع می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه اماراتی الخلیج، گمرک دبی 14000 نسخه قرآن همراه با ترجمه به 13 زبان را تحویل انجمن خیریه دارالبر داد تا آن را در ماه مبارک رمضان با رعایت اصول بهداشتی توزیع کند.

گمرک دبی بر اساس مسئولیت اجتماعی خود در حمایت و ارتقای آگاهی‌های دینی در جامعه و خدمت به کتاب خداوند متعال، 14000 نسخه از قرآن کریم را همراه با 13 زبان ترجمه شده به مؤسسه دارالبر تحویل داده است تا در طول ماه مبارک رمضان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت همه افراد جامعه توزیع کند.

دارالبر یکی از اولین مؤسسات خیریه در امارات عربی متحده است که اجرا و نظارت بر بسیاری از پروژه‌های خیریه را برعهده دارد و خود صلاحیت اتخاذ تدابیر لازم برای شیوه توزیع نسخه‌های ترجمه شده قرآن را در اختیار دارد.

این نسخه‌های قرآن علاوه بر عربی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، روسی، چینی، سومالیایی، اردو، کره‌ای، آلبانیایی، مَلیالَم(malayālam: از زبان‌های اصلی در هند) و پشتو ترجمه شده و بخشی از آن به شکل لوح‌های فشرده‌ای است که شامل صوت، تفسیر و تلاوت‌های مختلف قرآن است.

انتهای پیام
captcha