شرکت 100 قرآن‌آموز در کلاس‌های مؤسسه قرآنی تسنیم حصارک
کد خبر: 3956667
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

شرکت 100 قرآن‌آموز در کلاس‌های مؤسسه قرآنی تسنیم حصارک

مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم حصارک کرج از شرکت 100 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی ترم پاییزه و زمستانه این مؤسسه قرآنی خبر داد.

شرکت 100 قرآن‌آموز در کلاس‌های موسسه قرآنی تسنیم حصارک

محمود بیگی، مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم حصارک کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان فعالیت‌های این مؤسسه به برگزاری کلاس‎‌های مجازی آموزش قرآن اشاره کرد و گفت: مؤسسه قرآنی تسنیم حصارک کرج در رشته‌های تجوید مقدماتی و پیشرفته، روخوانی و روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، قرآن نونهالان، حفظ عمومی و حفظ کل، حفظ ویژه و حفظ جزء ۳۰، قرائت ترتیل و تفسیر قرآن‌کریم فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه مخاطبان این مؤسسه در رده سنی هشت سال به بالا هستند، گفت: در ترم پاییزه و زمستانه، 100 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزش قرآن شرکت کردند که البته در زمان آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات قرآن، تعداد شرکت‌کنندگان این دارالقرآن به 150 نفر می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: در هر کلاس آموزشی به‌طور متوسط شش قرآن‌آموز شرکت دارند و در برخی کلاس‌ها مثل تجوید مقدماتی تعداد شرکت‌کنندگان به 10 نفر می‌رسد که البته با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اکثر کلاس‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و تعدادی از کلاس‌ها نیز با حضور حداقلی قرآن‌آموزان و حفظ فاصله اجتماعی در حال برگزاری است.

وی در ادامه به آسیب‌های ایام کرونا اشاره کرد و گفت: متأسفانه مؤسسات قرآن به دلیل شرایط کرونا دچار آسیب جدی شده‌اند، چراکه تعداد قرآن‌آموزان کاهش چشمگیری داشته و دیگری بحث بیكاری مربیان قرآن مؤسسات است كه موجب شده به لحاظ معیشتی هم دچار مشكل شوند.

بیگی در پایان از خیران درخواست كرد تا به یاری جامعه قرآنی بشتابند چون اگر خیران پای كار نیایند، جامعه قرآنی استان دچار آسیب‌های جدی می‌شود.

انتهای پیام
captcha