فعالیت 350 کانون فرهنگی و هنری در مساجد البرز
کد خبر: 3956647
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

فعالیت 350 کانون فرهنگی و هنری در مساجد البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به نقش محوری کانون‌های مساجد در انجام فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی گفت: 350 کانون در سطح مساجد استان فعالیت دارند.

فعالیت 350 کانون فرهنگی و هنری در مساجد البرز

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به فعالیت مؤثر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در انجام فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و جذب جوانان به مسجد، اظهار کرد: 350 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان فعالیت دارند.

وی اجرای برنامه‌های تلاوت‌ نور، شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای فرهنگی و هنری، مدیریت کتابخانه‌های باز، کتابخانه‌های مخزن‌دار را از برنامه‌های اصلی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان دانست و با اشاره به فعالیت این کانون‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت جوانان، گفت: از زمان شیوع کرونا تا‌کنون کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا به اجرای طرح‌های مواسات و همدلی پرداختند.

مقدم با اشاره به پیگیری‌های ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز برای تهیه و توزیع مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، ادامه داد: با پیگیری‌های این ستاد تاکنون شش مرحله توزیع موادغذایی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده به کرونا انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پایان با بیان اینکه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه نیز در ایام کرونا با خسارت زیادی مواجه شدند به اجرای طرح‌های حمایتی و تسهیلات برای فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: حمایت از فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی آسیب‌دیده از کرونا را در قالب طرح‌های «کارت هنر»، «تحفه» و «کارا» نیز انجام شده است.

انتهای پیام
captcha