توزیع نسخه الکترونیک منتخبی از نهج‌البلاغه در یونان
کد خبر: 3956542
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

توزیع نسخه الکترونیک منتخبی از نهج‌البلاغه در یونان

نسخه الکترونیک ترجمه یونانی کتاب منتخبی از نهج‌البلاغه از سوی رایزنی فرهنگی ایران در یونان برای مخاطبان این مرکز ارسال شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی ایران در یونان به مناسبت 13 رجب و به منظور آشنایی جامعه مخاطب با اندیشه‌های والای امام علی(ع) و آشنایی با مناسبت‌هایی همچون «روز پدر» با ارسال نامه‌ای به مخاطبان خود در قالب پست الکترونیک ضمن توصیف مقام والای آن امام همام و دلایل نامگذاری این روز در ایران به نام روز پدر و همچنین، اشاره به آیین‌های این روز، نسخه الکترونیک ترجمه کتاب منتخبی از نهج‌البلاغه به زبان یونانی را برای آنان ارسال کرد.

همچنین، این نمایندگی با بارگذاری بیش از 25 اسلاید در قالب استوری در اینستاگرام و فیس بوک ضمن معرفی امام علی(ع)، جملاتی کوتاه از نهج‌البلاغه را به زبان یونانی ترجمه و بارگذاری کرد و برای مراجعه بیشتر علاقه‌مندان لینک دانلود ترجمه کتاب منتخبی از نهج‌البلاغه به زبان یونانی را منتشر کرد.

این کتاب از طریق پست الکترونیک علاوه بر جامعه شیعیان یونان برای مسلمانان شمال این کشور نیز ارسال شد که در مجموع بالغ بر 600 مخاطب می‌شود.

علاوه بر آن، یادداشتی با عنوان «مولود کعبه» در خصوص گرامیداشت این روز در سایت رایزنی فرهنگی ایران در یونان، منتشر شد.

انتهای پیام
captcha