طرح «نهج‌البلاغه‌ خوانی» در مساجد اردکان آغاز شد
کد خبر: 3956328
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

طرح «نهج‌البلاغه‌ خوانی» در مساجد اردکان آغاز شد

به مناسبت ولادت باسعادت امیرالمؤمنین علی(ع) و با هدف نشر سخنان آن امام همام، طرح «نهج‌البلاغه‌ خوانی» در مساجد شهرستان اردکان آغاز شد.

طرح نهج البلاغه خوانی در اردکانبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت 13 رجب، ولادت باسعادت امیرالمؤمنین علی(ع) و با هدف نشر سخنان آن امام همام، طرح «نهج‌البلاغه‌ خوانی» در مساجد شهرستان اردکان آغاز شد.

این طرح در مساجد امام‌حسن عسکری(ع) مسکن مهر، امام‌رضا(ع) مزرعه‌سیف، حضرت بقیه‌الله(عج)، مسجد رضوان، حضرت صاحب‌الزمان(عج) بلوار، مسجد علوی، حضرت محمد رسول‌الله(ص)، حضرت علی‌بن ابیطالب(ع)، یتیمان حضرت حسین بن‌علی(ع)، حضرت روح‌الله(ره)، حضرت امام‌حسین(ع)، حضرت امام‌هادی(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، مسجد جامع ترک‌آباد، مسجد الرسول(ص) جنت‌آباد، مسجد جامع احمدآباد و شهید محمدی احمدآباد در حال برگزاری است.

ائمه جماعات و متولیان فرهنگی مساجدی که قصد اجرای این طرح را دارند، می‌توانند با اداره تبلیغات اسلامی اردکان تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، به مناسبت این ایام و از سوی تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان، بیان حکمت‌های نهج‌البلاغه با عنوان «پیک علوی» و با بیان استاد محمدرضا سرافرازی و حجت‌الاسلام حمید کمالی در قالب فیلم در فضای مجازی نشر داده می‌شود. 

انتهای پیام
captcha