8 طلبه به نقاط مختلف کرج اعزام می‌شوند
کد خبر: 3956124
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
همزمان با فرارسیدن سال‌روز میلاد علی(ع)؛

8 طلبه به نقاط مختلف کرج اعزام می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از فعالیت یک گروه جهادی شامل هشت نفر از روحانیون و طلاب در سطح شهر کرج در ایام ولادت حضرت علی(ع) خبر داد و گفت: این گروه جهادی در راستای ترویج برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و دینی با موضوع ولایت و روز پدر اقدام می‌کنند.

8 طلبه به نقاط مختلف کرج اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت ولادت با سعادت امیرمؤمنان علی(ع) مراسم‌ جشن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب میلاد آن حضرت پس از نماز مغرب‌وعشاء در مساجد سطح شهرستان‌های البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: در فضای مجازی و کانال‌های مرتبط اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز نیز برنامه‌های مختلف شامل سخنرانی، مدیحه‌سرایی، برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی با موضوع امام علی(ع) و روز پدر بارگذاری شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در ادامه از فعالیت یک گروه جهادی شامل هشت نفر از روحانیون و طلاب در سطح شهر کرج در ایام ولادت حضرت علی(ع) خبر داد و افزود: این گروه جهادی در راستای ترویج برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و دینی با موضوع ولایت و روز پدر اقدام می‌کنند.

وی بیان آیات و روایات در خصوص حضرت علی(ع) و جایگاه و مقام والای پدر در قرآن و احادیث و روایات، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع پدر برای کودکان در فضای باز، شعر و دکلمه‌خوانی برای مردم، نوشتن جمله زیبا برای پدر، دست‌بوسی پدر، و... را از برنامه‌های فرهنگی این گروه جهادی در ایام ولادت حضرت علی(ع) عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه سخنرانی با محوریت بیان مناقب مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) نیز توسط ائمه جماعت مساجد در دستور کار قرار گرفته است، افزود: هیئت‌های مذهبی نیز برنامه‌های جشن، کمک‌های مؤمنانه و... را در این ایام با همکاری این اداره در سطح استان اجرا می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha