مشارکت 9 دارالقرآن دانش‌آموزی در اجرای طرح «بشارت» در البرز
کد خبر: 3955886
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

مشارکت 9 دارالقرآن دانش‌آموزی در اجرای طرح «بشارت» در البرز

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز با بیان اینكه طرح «بشارت» به‌منظور حفظ جزء ۳۰ قرآن‌ كریم ویژه دانش‌آموزان در استان اجرا می‌شود، گفت: 9 دارالقرآن دانش‌آموزی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

مشارکت 9 دارالقرآن دانش‌آموزی برای اجرای طرح «بشارت» در البرز

عیسی بابالو، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح بشارت(حفظ جز 30 قرآن) ویژه دانش‌آموزان، گفت: البرز جزو استان‌هایی است كه در اجرای این طرح بسیار موفق عمل کرده است و هر سال 60 هزار دانش‌‎آموز البرزی در این طرح شركت می‌كنند.

وی بیان کرد: امسال علی‌رغم شیوع كرونا و تعطیلی آموزش‌های حضوری، اجرای طرح «بشارت» را در بستر فضای مجازی برای دانش‌آموزان دنبال كردیم كه این كار به‌همت 9 دارالقرآن آموزش و پرورش در سطح استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در پایان گفت: با اجرای این طرح دانش‌آموزان در مرحله نخست سوره‌های «ناس» تا «زلزال»، در مرحله دوم سوره‌های «طارق» تا «بینه» را حفظ کردند و در مرحله پایانی سوره‌های «نبأ» تا «بروج» را حفظ خواهند کرد و در پایان هر کدام از مراحل سه‌گانه طرح از دانش‌آموزان آزمون گرفته و برای کسانی که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند گواهینامه‌ای از سوی آموزش و پرورش صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha