ضرورت ساخت مسجد در شهرک‌های تازه تأسیس البرز
کد خبر: 3955869
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

ضرورت ساخت مسجد در شهرک‌های تازه تأسیس البرز

رئیس ستاد اقامه نماز البرز بر ضرورت ساخت مسجد در شهرک‌های تازه تأسیس این استان تأکید کرد و گفت: باید نسبت به ساخت مسجد در این مناطق اقدام شود، چراکه در هر منطقه‌ای مسجد احداث شود آلودگی و ناهنجاری کاهش می‌یابد.

ضرورت ساخت مسجد در شهرک‌های تازه تاسیس البرز

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به وظایف این نهاد، اظهار کرد: نظارت بر نماز ادارات، مدارس، کارخانجات، نمازخانه‌ها، مساجد بین‌راهی و همچنین ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه از وظایف این نهاد است.

وی افزود: خوشبختانه تمام ادارات کل استان دارای نمازخانه هستند و نماز جماعت را برپا می‌کنند، ولی در شهرستان‌ها با وجود نمازخانه، در برخی ادارات به‌دلیل تعداد کم پرسنل نماز جماعت برپا نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به ارزیابی سالانه ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری نماز جماعت، از برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز و تجلیل از برترین‌ها خبر داد و گفت: در این اجلاس از دستگاه‌های برتر استان که در حوزه ترویج نماز فعال هستند، تجلیل خواهد شد.

مرادی در ادامه با اشاره به اینکه در تمام مدارس استان نماز جماعت برپا می‌شود هرچند در برخی مدارس به‌دلیل کمبود روحانی، امام جماعت نداریم، بیان کرد: خوشبختانه در رابطه با مساجد بین‌راهی، تمام محورهای مواصلاتی استان دارای نمازخانه هستند.

این مسئول در پایان بر ساخت مسجد در شهرک‌های تازه تأسیس البرز تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه برخی مناطق با تراکم مسجد و برخی شهرک‌های تازه تأسیس با کمبود مسجد مواجه هستند، باید نسبت به ساخت مسجد در این مناطق اقدام شود، چراکه در هر منطقه‌ای مسجد احداث شود آلودگی و ناهنجاری کاهش می‌یابد.

انتهای پیام
captcha