مرکز نیکوکاری و خدمات روانشناسی «پویش» در البرز افتتاح شد
کد خبر: 3955821
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

مرکز نیکوکاری و خدمات روانشناسی «پویش» در البرز افتتاح شد

رئیس جهاددانشگاهی البرز گفت: جهاددانشگاهی با ارائه خدمات به جامعه هدف کمیته امداد بیگانه نیست و راه‌اندازی پنج دفتر تسهیلگری در مناطق حاشیه‌نشین بخشی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص بوده است.

مرکز نیکوکاری و خدمات روانشناسی «پویش» در البرز افتتاح شد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی البرز، احمدرضا فیروزی، رئیس جهاددانشگاهی البرز، چهارم اسفندماه در حاشیه مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری و خدمات روانشناسی جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به اینکه همکاری جهاد دانشگاهی با کمیته امداد امام خمینی(ره) سابقه طولانی دارد، اظهار کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری، همکاری با کمیته امداد که ارائه خدمات مطلوب به اقشار محروم و آسیب‌دیده را اولویت خود قرار داده، دو چندان شود.

وی افزود: جهاددانشگاهی با ارائه خدمات به جامعه هدف کمیته امداد بیگانه نیست و راه‌اندازی پنج دفتر تسهیل‌گری در مناطق حاشیه‌نشین بخشی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص بوده است.

این مسئول بیان کرد: البته جهاددانشگاهی سال‌های قبل هم در قالب تفاهم‌نامه‌ای اقدام به ارائه خدمات مشاوره، کارآفرینی و اشتغال به مددجویان کمیته امداد کرده بود.

فیروزی با بیان اینکه کمیته امداد فارغ از مسائل سازمانی نگاه انسانی به حیطه فعالیت خود دارد، توضیح داد: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری بتوانیم گرهی از مشکلات جامعه هدف برداریم.

رئیس جهاددانشگاهی البرز گفت: جهاددانشگاهی با اتکا به ظرفیت‌ها و با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و توانمند خود آمادگی لازم برای افزایش همکاری با کمیته امداد در قالب طرح‌های پژوهشی، فرهنگی و مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف را دارد.

در ادامه این جلسه، عزیزی، قائم مقام کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز نیکوکاری جهاددانشگاهی گام مؤثری در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف کمیته امداد محسوب می‌شود، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در ابعاد علمی، پژوهشی، مددکاری و مشاوره حرف‌های جدی برای گفتن دارد و با تکیه بر این توانمندی‌ها می‌تواند گام‌های جدی برای حل مشکلات اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه بردارد.

وی توضیح داد: البته کمیته امداد در سنوات گذشته تجربه همکاری خوب و اثربخشی در زمینه ارائه مشاوره اشتغال به مددجویان کمیته امداد داشته و این تجربه زمینه‌ساز راه‌اندازی مرکز نیکوکاری و خدمات روانشناسی جهاددانشگاهی با عنوان پویش شده است.

در ادامه ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد رسمی با ظرفیت‌های بین‌المللی است، گفت: همکاری جهاددانشگاهی با کمیته امداد سابقه طولانی دارد و نتیجه‌بخش‌ بودن این همکاری باعث شده کمیته امداد در صدد استفاده از ظرفیت‌های این نهاد در حوزه‌های مشترک کاری بیفتد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر ۲۸۰ مرکز نیکوکاری در البرز فعالیت دارد و این مراکز خدمات مناسبی به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

این مسئول گفت: امیدواریم با تعامل بیشتر با جهاددانشگاهی بتوانیم از خدمات تخصص و محله‌محور این نهاد در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha