آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد در البرز
کد خبر: 3955598
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد در البرز

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام جواد(ع) و در آستانه روز پدر، ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیرین به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، علی ترکاشوند، رییس بسیج اصناف استان البرز، چهارم اسفندماه در حاشیه آیین آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد استان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان البرز برگزار شد اظهارکرد: چهارمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم به مناسبت ولادت حضرت علی(علیه السلام) و روز پدر با آزادی ۳۰ مددجوی زندان‌های استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه ستاد دیه استان پرچمدار آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است، افزود: این زندانیان که بیشتر به دلیل بدهکاری مالی که داشتند در زندان به سر می‌بردند با کمک خیرین به خصوص خیرین اصناف آزاد شدند.

این مسئول بیان کرد: آزادسازی زندانیان توسط خیرین اصناف اهمیت زیادی در این ایام دارد زیرا در حالی که در شرایط کرونا صنوف و اتحادیه‌ها به طور مرتب با تعطیلی روبه‌رو بوده و دچار بیشترین آسیب از تهدید، تحریم و بیشترین آسیب از بیماری منحوس کرونا شدند ولی امروز بیشترین حمایت، هدایت، کنترل و پشتیبانی‌کننده مردم اصناف و بازاریان بودند.

ترکاشوند با اشاره به اینکه بسیج اصناف درپی ترویج این فرهنگ حسنه در بین صنوف است، گفت: اصنافیان، بازاریان، تجار و بازرگانان همواره صف‌شکن کمک به نیازمندان و کمک به انقلاب بودند و امروز نیز خوش درخشیدند.

وی در پایان با بیان اینکه با همکاری ستاددیه استان قرار است تا پایان سال ۲۴ زندانی دیگر آزاد شوند، افزود: دراین مراسم از خیرین اصناف تجلیل و مددجویان آزادشده با دریافت یک بسته اهدایی از سوی خیرین به خانه‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام
captcha