شرکت 2000 نفر از فرهنگیان فردیس در مسابقات قرآن
کد خبر: 3955077
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

شرکت 2000 نفر از فرهنگیان فردیس در مسابقات قرآن

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش فردیس از شرکت دو هزار فرهنگی در ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می‌شود.

شرکت 2000 نفر از فرهنگیان فردیس در مسابقات قرآن

فرهاد منظوری، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله اول مسابقات پژوهش احکام و نهج‌البلاغه فرهنگیان در بخش کتبی در دو رشته نهج‌البلاغه و احکام به‌صورت آنلاین و با لحاظ دوره ضمن خدمت برای شرکت‌کنندگان حائز شرایط، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این مرحله و در این دو رشته پژوهشی بیش از دو هزار همکار فرهنگی از آموزش و پرورش شهرستان فردیس شرکت کردند که در این شرایط کرونایی حضور و علاقه‌مندی همکاران محترم به ارتقای دانش و فراگیری معلومات، ارزنده و قابل تقدیر است.

این مسئول یادآور شد: کتاب آموزش فقه استاد فلاح‌زاده با نکات آموزشی از احکام زندگی و در رشته نهج‌البلاغه کتاب نهجی به نهج‌البلاغه از سوی وزارت آموزش و پرورش به‌عنوان منابع آزمون برای ششمین دوره مسابقات فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

منظوری با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در مسابقات آوایی قرائت و حفظ قرآن نیز با ارسال ویدئوهای تلاوت خود در مسابقه شرکت می‌کنند، افزود: همکاران فرهنگی علاوه بر امتیازات شرکت در مسابقه، از امتیازات گواهی احکام و نهج‌البلاغه از مسابقات قرآن، عترت و نماز بهره‌مند خواهند شد.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز برای فرهنگیان را انس بیشتر فرهنگیان با مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه و احکام، جذب حداکثری و مشارکت در توسعه معارف قرآن، عترت و فرهنگ نماز و تشویق و ترغیب فرهنگیان مستعد به فراگیری آموزه‌های مذهبی و دینی و شناسایی قاریان و حافظان در میان فرهنگیان اعلام کرد و دستیابی به این اهداف را در توسعه فرهنگ قرآنی و باورهای اعتقادی در پرورش نسل آینده مؤثر دانست.

انتهای پیام
captcha