دوره آموزشی «فلسفه و صحت قرائت نماز» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3954640
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

دوره آموزشی «فلسفه و صحت قرائت نماز» در البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری دوره آموزشی «فلسفه و صحت قرائت نماز» به‌صورت مجازی ویژه بانوان و آقایان در البرز خبر داد.

دوره آموزشی «صحت و قرائت نماز» در البرز برگزار می‌شود

وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری دوره آموزشی فلسفه و صحت قرائت نماز در کرج، گفت: این دوره آموزشی به‌صورت مجازی ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به همت اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و با مشارکت شورای قرآنی منطقه دو شهرداری کرج برگزار خواهد شد، افزود: این دوره تربیت دینی با محوریت نماز به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: شرکت در این دوره برای عموم شهروندان آزاد است و در این دوره از آموزش از اساتید سیف و عزیزی بهره‌مند خواهیم شد.

قاسمی‌وند در ادامه از برگزاری مسابقه قرائت نماز و مسابقه پیامکی ویژه آقایان و بانوان خبر داد و گفت: این مسابقه در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه قرائت نماز می‌توانند پس از شنیدن دو فایل صوتی از استاد سیف، نسبت به قرائت و ضبط یک نماز سه رکعتی به‌صورت صوتی اقدام کنند و به همراه مشخصات فردی تا هشتم اسفندماه سال جاری به شماره 09109378169 ارسال کنند.

وی اضافه کرد: همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه پیامکی نماز نیز می‌توانند پس از شنیدن چهار فایل صوتی از استاد عزیزی و یافتن پاسخ سؤال‌های مطرح شده که در کانال بارگذاری می‌شود، پاسخ را به‌صورت یک عدد هشت رقمی بدون ذکر مشخصات تا هشتم اسفندماه به سامانه 50001172 ارسال کنند.

این مسئول گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شهرداری کرج و برای دریافت فایل‌ها و سؤالات به کانال شهرداری کرج به آدرس https://eitaa.com/qurankaraj مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha