کنگره استانی «لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3954418
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

کنگره استانی «لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز» در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از برگزاری کنگره استانی تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده استان البرز «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» خبرداد و گفت: این کنگره پنجم اسفندماه برگزار می‌شود.

کنگره استانی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» در البرز برگزار می‌شود

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از برگزاری کنگره استانی تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده استان البرز با عنوان «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» خبر داد و گفت: نقش زنان در ادوار و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی انکارناپذیر است و زنان انقلابی کشور ما در تمامی موفقیت‌های انقلاب سهیم هستند.

وی افزود: امروز هم زنان انقلابی و غیور ایران اسلامی همچون گذشته پای کشور و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، پرستاران و کادر درمانی از زن و مردی که ایثارگرانه در دوران کرونا مجاهدت می‌کنند، بانوانی که ماسک تولید می‌کنند و... همه برای اعتلای این نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در ادامه به محوریت مراسم لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز اشاره کرد و افزود: حماسه‌های‌ زنان غیور ایران اسلامی که زینب‌گونه خلق شده است باید برای جامعه تبیین شود و برگزاری این مراسم گامی برای تحقق این هدف است.

رستمیان با بیان اینکه البرز 58 شهید زن، 65 جانباز و یک آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: این کنگره، پنجم اسفندماه از ساعت 15 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور مسئولان لشکری و استانی به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید چمران مجموعه تفریحی کردان کرج برگزار و از ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا و رشادت‌های زنان جانباز و آزاده تجلیل خواهد شد.

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز افزود: برگزاری اردوی تفریحی یک روزه ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم شب شعر، هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی از جمله ارشاد، صدا و سیما و امور مساجد برای اطلاع‌رسانی و برگزاری برنامه‌های مختلف و هماهنگی با ستاد نماز جمعه شهرستان از دیگر اقداماتی است که برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم صورت گرفته است.

 

انتهای پیام
captcha