اعلام زمان ثبت‌ نام شانزدهمین دوره طرح ارزیابی حافظان قرآن در البرز
کد خبر: 3954216
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

اعلام زمان ثبت‌ نام شانزدهمین دوره طرح ارزیابی حافظان قرآن در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری شانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌ كریم خبر داد و گفت: حافظان البرزی از دوم اسفندماه می‌توانند برای شرکت در این طرح ثبت‌ نام کنند.

اعلام زمان ثبت‌نام شانزدهمین دوره طرح ارزیابی حافظان قرآن در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایكنا از البرز، با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌ كریم، گفت: ثبت‌ نام از دوم اسفند آغاز و تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌ كریم، سال‌های گذشته در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شد اما سال پیش‌رو به‌دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و شیوع كرونا ممكن است زمان برگزاری آن تغییر كند.

این مسئول با بیان اینكه به پذیرفته‌شدگان این آزمون، معتبرترین مدرک حفظ قرآن‌ كریم تعلق می‌گیرد، گفت: حافظان البرزی ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و كل قرآن‌كریم می‌توانند در این طرح شركت كنند.

ملازاده تصریح کرد: به پذیرفته‌شدگان این طرح مدارک درجه یک تا پنج اعطا می‌شود كه برای آن‌ها هم تسهیلاتی معادل دیپلم تا دكترا در نظر گرفته شده است. بنابراین حافظان دارای مدارک درجه یک در صورت پذیرفته‌ شدن در كنكور سراسری در رشته علوم قرآن و حدیث بدون نیاز به شركت در كلاس می‌توانند مدرک دكترا را اخذ كنند؛ حافظان درجه دو هم مدرک كارشناسی ارشد، درجه سه مدرک كارشناسی، درجه چهار مدرک كاردانی و درجه پنج مدرک دیپلم را می‌توانند اخذ كنند.

انتهای پیام
captcha