اعطای مجوز الکترونیکی به ۱۵۱ کانون فرهنگی هنری مسجد در البرز
کد خبر: 3954178
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

اعطای مجوز الکترونیکی به ۱۵۱ کانون فرهنگی هنری مسجد در البرز

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به فعالیت 300 کانون فرهنگی هنری مسجد در این استان، گفت: تاکنون 151 کانون موفق به اخذ مجوز الکترونیکی شده‌اند.

اعطای مجوز الکترونیکی به ۱۵۱ کانون فرهنگی هنری مسجد در البرز

حجت‌الاسلام شکری، رئیس ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح ایران قوی، گفت: برترین‌های طرح ایران قوی در البرز تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به روند فعالیت طرح ملی ایران قوی در استان البرز، بیان کرد: طرح ملی ایران قوی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به پایان رسید.

مدیر ستاد فهمای استان البرز افزود: ارزیابی برترین‌های طرح ملی ایران قوی در قالب امتیازهای معین و رقابت زیست مؤمنانه نیروهای مسجدی در سطح ملی انجام می‌شود و برگزیدگان نهایی، 18 اسفندماه سال جاری همزمان با سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد معرفی و تجلیل می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اهمیت اهتمام نیروهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جریان برپایی طرح ملی ایران قوی، اظهار کرد: از برترین‌های طرح ملی ایران قوی در البرز نیز به‌منظور تقدیر از اهتمام آنان در اجرای این طرح تجلیل خواهد شد.

شکری بیان کرد: استان البرز معین طرح ملی ایران قوی در رواق نمایش بود که متناسب با ظرفیت‌های هنری و نمایشی هنرمندان تئاتر بچه‌های مسجد این تصمیم اتخاذ شده بود.

شکری در ادامه با اشاره به اهمیت اعطای مجوزهای الکترونیکی به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، گفت: از دیگر برنامه‌هایی که با اهتمام کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حال انجام است، اعطای مجوز الکترونیکی به کانون‌های فعال است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵۱ کانون فرهنگی هنری در البرز موفق به کسب مجوز شدند، افزود: در این استان ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری با محوریت مسجد و امامت مدیر مسجد در راستای تحقق مسجد تراز اسلامی فعالیت دارند.

مدیر ستاد فهمای استان البرز یادآور شد: بهره‌مندی از مجوز الکترونیکی زمینه ثبت برنامه‌ها در سامانه رویداد فهما، انسجام در روند برنامه‌ها، ایجاد رقابت سازنده و اثرگذار را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام
captcha