آغاز شانزدهمین دوره اردوهای «ایران مرز پرگهر» در البرز
کد خبر: 3954005
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

آغاز شانزدهمین دوره اردوهای «ایران مرز پرگهر» در البرز

شانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر با رویکر تولید محتوای فاخر در استان البرز آغاز شد.

آغاز شانزدهمین دوره اردوهای ایران مرز پرگهر در البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد البرز، اظهار کرد: هدف از اجرای شانزدهین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر در سراسر کشور آشنایی دانشجویان و نخبگان دانشگاهی با مواریث فرهنگی، تمدنی، مراکز فناوری و پروژه‌های ملی در سطح کشور و شناخت جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌های ایران اسلامی است که به همت مرکز گردشگری علمی فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری معاونت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: شانزدهمین دوره این طرح با تولید محتوای فاخر و تهیه اطلاعات مختصر و مفید درباره آثار و مواریث فرهنگی و تاریخی و نیز پروژه‌های صنعتی و فناورانه سراسر کشور اجرا می‌شود.

قاسمی‌جیردهی بیان کرد: اولین بازدید از این دوره با بازدید و تولید محتوا از نیروگاه خورشیدی طالقان در روز سه‌شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: بازدید از شرکت داروسازی سها، سازمان فضایی ایران، باغ گیاه‌شناسی البرز و تپه‌های رنگی اشتهارد از دیگر مقاصد مورد بازدید با این رویکرد است.

این مسئول در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از محتوای بازدیدها می‌توانند به آدرس اینستاگرامی jahad_alborz، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha