بازدید بیش از 7 میلیون نفر از محافل قرآنی «شاد»
کد خبر: 3953920
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

بازدید بیش از 7 میلیون نفر از محافل قرآنی «شاد»

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش پرورش از بازدید بیش از 7 میلیون نفر از محافل مجازی انس با قرآن کریم در بستر شبکه شاد در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری محافل انس با قرآن در بستر شبکه آموزشی شاد و همزمان با ایام دهه فجر گفت: امسال با توجه به تمام محدودیت‌هایی که زیست‌بوم جدید با شیوع ویروس کرونا در کشور و دنیا پیش روی ما گذاشت، اما پس از راه‌اندازی شبکه شاد، این تهدید تبدیل به فرصت شد.

وی افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه کشوری پایگاه مجازی محافل انس با قرآن مستقر در اداره‌‌کل‌ آموزش‌ و‌ پرورش‌ استان‌ مرکزی امسال همزمان با ایام دهه فجر به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 11 محفل انس با قرآن در سطح ملی با میزبانی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های اصفهان، کرمانشاه، شهرستان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس، سمنان، مرکزی، زنجان، گیلان، کردستان و خراسان شمالی در بستر کانال تخصصی محافل انس با قرآن در شبکه آموزشی شاد برگزار شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد:  از این 11 محفل که مدت 434 دقیقه بود، حدود 108 هزار و 600 نفر به صورت زنده (لایو) و در مجموع 7 میلیون و 867 هزار و 600 نفر بازدید کردند که این رقم ارزشمندی برای استماع محافل انس با قرآن کریم در کشور است.

وی افزود: این محافل انس با قرآن با حضور دانش‌آموزان برگزیده و فرهنگیان کشوری و بین‌المللی در استان‌ها برگزار شد و همچنان با قدرت و قوت در ایام ماه رجب و شعبان که مزین به ایام شادی و عبادت مسلمانان است، ادامه پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام
captcha