نشست «نقش زنان در انقلاب اسلامی» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3950265
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

نشست «نقش زنان در انقلاب اسلامی» در البرز برگزار می‌شود

رئیس بسیج مداحان البرز از برگزاری نشست روشنگری با موضوع «نقش زنان در انقلاب اسلامی» خبر داد و گفت: این نشست، 20 بهمن‌ماه همزمان با ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

ارسالی/// نشست روشنگری «نقش زنان در انقلاب اسلامی» در البرز برگزار می‌شود

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس بسیج مداحان البرز، هشتم بهمن‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی از سوی بسیج مداحان در البرز برگزار می‌شود.

وی دیدار مداحان با امام‌جمعه کرج، برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و اهدای 100 بسته کمک معیشتی به نیازمندان جامعه هدف، اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی در حسینیه مجازی بسیج مداحان و کانون‌های بسیج مداحان از جمله این برنامه‌هاست.

این مسئول همچنین به برگزاری نشست روشنگری با موضوع «نقش زنان در انقلاب اسلامی» اشاره کرد و گفت: این نشست 20 بهمن‌ماه در کرج برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه البرز در ادامه از برگزاری برنامه‌های بسیج رسانه در ایام‌الله دهه فجر برای اصحاب رسانه البرزی خبر داد و گفت: در این ایام مسابقه تیتر برتر با موضوع ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی برگزار می‌شود و اصحاب رسانه تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

نوروزی‌فر تصریح کرد: همچنین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، رزمایش کمک مؤمنانه برای اصحاب رسانه آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا، سرکشی به خانواده شهدای رسانه و غبارروبی مزار شهدای رسانه از دیگر برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha