قدردانی امام‌جمعه کرج از دستاوردهای جهاددانشگاهی
کد خبر: 3950256
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲

قدردانی امام‌جمعه کرج از دستاوردهای جهاددانشگاهی

امام‌جمعه کرج با قدردانی از دستاوردهای جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری، گفت: باید به‌سوی تخصص‌گرایی و استفاده از ظرفیت‌های جوانان در قالب کارهای تیمی و گروهی پیش برویم.

ارسالی/// قدردانی امام جمعه کرج از دستاوردهای جهاددانشگاهی

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام‌جمعه کرج، هفتم بهمن‌ماه در دیدار حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی که با همراهی رئیس جهاددانشگاهی البرز و رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز صورت گرفت، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز صورت گرفت، با قدردانی از دستاوردهای جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری، اظهار کرد: نهاد مقدس جهاددانشگاهی که به‌ فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل‌ شده است یکی از نهادهای موفق علمی و فناوری در عرصه‌های مختلف است و همان‌طور که این نهاد از دو واژه جهاد و دانشگاه تشکیل‌ شده، انتظار ما نیز همین است که در حوزه‌های علمی و دانشگاهی جهاد کند و خوشبختانه جهاددانشگاهی جهاد کرده است.

وی افزود: جهاددانشگاهی نه‌تنها در حوزه علمی و فناوری استان البرز بلکه در عرصه‌های مختلف توسعه استان البرز مثل توسعه کشاورزی و همچنین توسعه مترو در استان البرز باید نقش مهم‌تر و برجسته‌تری را عهده‌دار شود.

حسینی همدانی در ادامه با اشاره به تجارب و دستاوردهای ارزنده جهاددانشگاهی در بحث درمان ناباروری تصریح کرد: جهاددانشگاهی باید با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد برکت وادارات اوقاف وارد همکاری شود تا در درمان ناباروری که موضوع اصلی در افزایش نسل است نقش گسترده‌تری را ایفا کند.

وی با اشاره به توانمندی جهاددانشگاهی در زمینه‌ کشاورزی و دامداری، گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند علاوه بر تولید و پرورش گاو و گاومیش و شتر، در زمینه‌ پرورش اسب و همه بخش‌های نوین کشاورزی قدم‌های بلندتری بردارد.

این مسئول با اشاره به استفاده از جوانان تحصیل‌کرده در توسعه علمی و اقتصادی کشور، افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند راه استفاده از ظرفیت جوانان و دانش‌آموختگان را بیشتر فراهم کند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه دولت فعلی در ماه‌های پایانی قرار دارد، یادآور شد: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، باید در دولت آتی به‌سوی تخصص‌گرایی و استفاده از ظرفیت‌های جوانان در قالب کارهای تیمی و گروهی پیش برویم و به‌جای نگاه منشوری باید نگاه لیزری در کارها داشته باشیم چراکه در صورت داشتن نگاه لیزری می‌توانیم دقیق‌تر به هدف برسیم و نقش واقعی خود را ایفا کنیم.

انتهای پیام
captcha