اعلام ویژه‌برنامه‌های صداوسیمای البرز در دهه فجر
کد خبر: 3950230
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

اعلام ویژه‌برنامه‌های صداوسیمای البرز در دهه فجر

ویژه‌برنامه‌های صدا‌وسیمای البرز به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد.

ارسالی/// اعلام ویژه برنامه‌های صدا و سیمای البرز در ایام‌الله دهه فجر

به گزارش ایکنا از البرز، ویژه‌برنامه‌های صداوسیمای البرز به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دو حوزه رادیو و تلویزیون اعلام شد.

در حوزه رادیو:

جشن پیروزی عنوان ویژه‌برنامه‌ای رادیویی است که در ایام دهه فجر از ساعت ۱۷ تا ۱۸/۳۰ به روی آنتن می‌رود.

نمایش رادیویی با موضوع مبارزات آیت‌الله طالقانی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان از ساعت ۱۰ تا ۱۱ در ایام دهه فجر در برنامه صدای انقلاب از رادیو البرز و معرفی دستاوردهای علمی انقلاب روزهای فرد از ساعت ۱۲/۴۵ تا ۱۳ با عنوان ابزار اقتدار و پخش سرودهای دوران انقلاب در برنامه آوای پیروزی، ویژه‌برنامه شکوه پیروزی در روز ۲۲ بهمن از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۲/۳۰ به‌صورت زنده و مستقیم همراه شنونده‌های البرزی خواهد بود و داستان‌های پیروزی در برنامه کتاب شب و رادیوباز که به معرفی برنامه‌های صدا‌وسیما به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

در حوزه تلویزیون:

ویژه‌برنامه طلوع امید با بخش‌هایی از جمله دعوت از میهمانان هنرمند، گزارش‌های مردمی، راویان انقلاب، دستاوردها و روزشمار انقلاب از روز یکشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه هر شب به‌طور زنده و مستقیم از سیمای البرز پخش می‌شود، همچنین سیمای البرز با برنامه شکوه پیروزی در روز ۲۲ بهمن‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۱/۳۰ زنده و مستقیم مراسم پیش‌بینی شده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را پوشش خواهد داد.

در حوزه خبر نیز با تولید گزارش‌های خبری با موضوعات فجر پیروزی، جوانان و انقلاب اسلامی، معرفی تأثیرگذاران انقلابی در استان و گام دوم انقلاب، همچنین ویژه از خودمان شروع کنیم و گفت‌وگوهای ویژه خبری مناسب ایام‌الله دهه فجر را پوشش می‌دهند.

مجموعه مستند کرج در سال ۵۷ که در ۱۰ قسمت دو دقیقه‌ای نیز تهیه و تولید شده است، کاری است از معاونت فضای مجازی و تقطیع ۱۰ قسمت مستند انقلاب در البرز و انتشار مستندات آرشیوی از دوران انقلاب در البرز نیز از برنامه‌های معاونت فضای مجازی صداوسیمای البرز است.

انتهای پیام
captcha