همسران و مادران شهدا در البرز تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3950045
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

همسران و مادران شهدا در البرز تجلیل می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: در مراسمی که روز جمعه، 10 بهمن‌ماه در امامزاده محمد(ع) کرج برگزار می‌شود از همسران و مادران شهدا تجلیل خواهد شد.

ارسالی/// همسران و مادران شهدا تجلیل می‌شوند

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، هفتم بهمن‌ماه در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، گفت: حضرت ام‌البنین(س) سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار است که نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره‌قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد. وی افزون بر اینکه فرزندانش را در راه امام حسین(ع) فدا کرد، در زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت.

این مسئول بیان کرد: حضرت ابوالفضل(ع) علمدار دشت کربلا تربیت‌ شده چنین مادر ایثارگری است که در راه دفاع از اسلام پای امام زمان خودش ایستادگی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز حضرت ام‌البنین(س) را الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری دانست و افزود: بهترین الگو و اسوه برای مادران و همسران شهدا، حضرت ام‌البنین(س) است.

وی تصریح کرد: مادران و همسران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایت‌مدار تربیت کردند و مشوق آن‌ها در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش‌های والا شدند، فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

رستمیان در ادامه به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بزرگداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: مادران و همسران شهدا در برابر سال‌ها ایثار و ازخودگذشتگی خود، هیچ توقعی از ما ندارند، این ما هستیم که مدیون ایثار و فداکاری آنان هستیم و باید از این شیرزنان انقلاب اسلامی به‌خوبی تجلیل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: به همین مناسبت در مراسمی که جمعه، 10 بهمن‌ماه از ساعت 14 در امامزاده محمد(ع) برگزار خواهد شد از مادران و همسران شهدا تجلیل خواهد شد.

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز گفت: دعوت از مادران و همسران شهدا در رسانه ملی برای بیان خاطرات و مجاهدت‌های فرزندان خود، دیدار مسئولان با مادران و همسران شهدا، چاپ مقاله در روزنامه‌ها و نشریات سراسری و تبلیغات محیطی از جمله برنامه‌هایی است که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر نهادهای اجرای برای بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha