شرکت 8 هزار دانش‌آموز البرزی در اردوی راهیان‌نور مجازی
کد خبر: 3949787
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

شرکت 8 هزار دانش‌آموز البرزی در اردوی راهیان‌نور مجازی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: تاکنون هشت هزار دانش‌آموز در قالب 200 کاروان در اردوهای راهیان‌نور مجازی شرکت کرده‌اند.

ارسالی/// شرکت 8 هزار دانش‌آموز البرزی در اردوی راهیان‌نور مجازی

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز، ششم بهمن‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال تحصیلی جاری نگرانی از شیوع بیماری کرونا وجود دارد؛ عدم قطعیت و ناپایداری شرایط ایجاب می‌کند تا برنامه‌ریزی‌ها در عرصه‌های مختلف از انعطاف برخوردار باشد تا امکان ارائه خدمات مؤثر و فراگیر در هر زمانی فراهم شود.

وی از برگزاری اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی به‌صورت مجازی در فضای شاد خبر داد و افزود: این حرکت عظیم فرهنگی در راستای توسعه، تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان انجام می‌شود که به همت و تلاش همه‌جانبه آموزش و پرورش و بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است و تا پایان سال نیز ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش البرز بیان کرد: امسال اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی با هدف آشنایی بیش از پیش دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امسال در بستر فضای مجازی شاد برگزار می‌شود.

وی بر شرکت حداکثری دانش‌آموزان در اردوی راهیان‌نور مجازی به‌ویژه با همراهی مدیران، معاونان و مربیان پرورشی و اولیای دانش‌آموزان در این حرکت فرهنگی تأکید کرد و گفت: تولید محتوای الکترونیکی و بارگذاری محتواهای تولید شده در مورد اردوی راهیان‌نور با محوریت آشنایی دانش‌آموزان با آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کانال‌های شبکه شاد استانی انجام شده است.

فهمیده در ادامه از شرکت هشت هزار دانش‌آموز پایه یازدهم تحصیلی در اردوی مجازی راهیان‌نور خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان در قالب ۲۰۰ کاروان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس درجنوب و غرب کشور مجازی بازدید کردند.

این مسئول تصریح کرد: این اردوی مجازی پنج روزه بود و در کنار دانش‌آموزان خانواده‌های آنان نیز از این سفر معنوی بهره بردند.

انتهای پیام
captcha