مسابقه قرآنی «بلبلان وحی» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3949590
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

مسابقه قرآنی «بلبلان وحی» در البرز برگزار می‌شود

همزمان با ایام‌الله دهه فجر مسابقه قرآنی «بلبلان وحی» ویژه کودکان و نوجوان پسر زیر 18 سال در البرز برگزار می‌شود.

ارسالی/// مسابقه قرآنی «بلبلان وحی» در البرز برگزار می‌شود

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، پنجم بهمن‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به تشکیل کارگروه قرآنی دهه فجر در این استان اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه ملی، کمیته قرآن دهه فجر به ریاست سازمان تبلیغات و سازمان دارالقرآن هر سال به‌منظور اجرای برنامه‌های قرآنی در ایام‌الله دهه فجر تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این کمیته در البرز با عضویت ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف تشکیل شده است، افزود: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا اکثر برنامه‌های قرآنی که در این ایام اجرا می‌شود با محوریت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: بنابراین اعضا نظرات و ابتکارات خود را برای اجرای برنامه‌های قرآنی با محوریت فضای مجازی در این کمیته به اشتراک می‌گذارند و بهترین نظر با همفکری سایر اعضا اجرا می‌شود.

ملازاده گفت: تشکیل این کمیته و استفاده از ظرفیت سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری در راستای برگزاری برنامه‌های قرآنی یقینا می‌تواند اثرات مثبتی به همراه داشته باشد و ظرفیت اجرای برنامه‌ها را چندبرابر کند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در ادامه از برگزاری مسابقه قرآن «بلبلان وحی» خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوان پسر زیر 18 سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه از ابتدای دهه فجر تا هفتم اسفندماه سال جاری فرصت دارند که فایل‌های صوتی خود را در حوزه قرائت تقلیدی(استاد منشاوی، مصطفی اسماعیل و عبدالباسط) در فضای مجازی برای ما ارسال کنند، گفت: به برندگان مسابقه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha