130 کانون مسجد در البرز مجوز الکترونیکی دارند
کد خبر: 3948697
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

130 کانون مسجد در البرز مجوز الکترونیکی دارند

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر 310 کانون مسجد در استان فعالیت دارند، گفت: از این تعداد 130 کانون موفق به اخذ مجوز الکترونیکی شده‌اند.

ارسالی/// 130 کانون مسجد در البرز مجوز الکترونیکی دارند

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، 30 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در دو مرحله استانی و کشوری به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این جشنواره به‌صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد، گفت: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد (bachehayemasjed.ir) ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از تمدید مهلت ثبت‌ نام برای شرکت در این مسابقه خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌ نام تا 30 دی‌ماه اعلام شده بود اما به‌دلیل استقبال مخاطبان تا 22 بهمن‌ماه سال جاری تمدید شد.

این مسئول در ادامه از صدور مجوز الکترونیکی برای کانون‌های مساجد استان خبر داد و افزود: یکی از وظایف ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پیگیری صدور مجوز الکترونیکی برای کانون‌های مساجد است.

شکری با اشاره به اینکه در حال حاضر 310 کانون مسجد در البرز فعالیت دارند، گفت: از این تعداد 130 کانون موفق به اخذ مجوز الکترونیکی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha