مسابقه قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3948640
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

مسابقه قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از برگزاری مسابقات قرآن و احکام ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر البرز در دهه فجر خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۸ بهمن‌ماه سال جاری با حضور فعالان قرآنی شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

ارسالی/// مسابقه قرآنی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در البرز برگزار می‌شود

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، 30 دی‌ماه در گفت‌و گو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه همه‌ ساله مسابقات قرآن در رشته‌های مختلف ویژه جامعه شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود، گفت: تاکنون البرز رتبه‌های برتر استانی و کشوری را در این مسابقات کسب کرده است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات قرآن و احکام ویژه خانواده و فرزندان شاهد و ایثارگر البرز در دهه فجر خبر داد و افزود: این مسابقات، ۱۸ بهمن‌ماه سال جاری با حضور فعالان قرآنی شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این مسابقات شامل رشته‌های قرائت، ترتیل، مفاهیم، احکام و اخلاق اسلامی و تفسیر است، افزود: به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهدا خواهد شد.

رستمیان همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی در طول سال، گفت: به صورت میانگین سالانه 300 نفر از آموزش‌های قرآن با حضور مربیان برجسته قرآن در رشته‌های مختلف بهره‌مند ‌می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه جشن‌های انقلاب و ولادت حضرت زهرا(س) برای خانواده شهدا و ایثارگران، بیان کرد: مسابقه ورزشی تنیس روی میز برای همسران و دختران شاهد و ایثارگر، مسابقه تیراندازی ویژه جانبازان، سرکشی از خانواده شهدای انقلاب، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و برگزاری دوره‌های سبک زندگی و آموزش خانواده از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha