دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3948481
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
در البرز؛

دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» برگزار می‌شود

دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار می‌شود.

ارسالی/// هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، 29 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به‌منظور احیای نقش واقعی مساجد در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و قرآنی و بر اساس تأکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حوزه تربیت دینی از منظر خانواده و با محوریت مادران برگزار می‌شود.

وی افزود: حذف پرخاشگری کودک، حوزه‌های روانشناختی کودک و مادر، نحوه برخورد با کودک و قرار دادن کودک در مسیر قرآن و مباحث مکتبی از محتوای آموزشی این دوره است.

این مسئول بیان کرد: کارگاه حفظ قرآن با بازی، کارگاه دعوت به نماز، کارگاه ویژه مادرانی که فرزند کمتر از ۱۰ سال دارند، کارگاه تربیت بدون تنبیه و کارگاه تخصصی ویژه مادران و مربیان از دیگر بخش‌های این دوره آموزشی است.

شکری تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر مباحث این دوره در فضای مجازی دنبال می‌شود و برخی از کلاس‌ها که نیاز به حضور فیزیکی شرکت‌کنندگان دارد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حداقل جمعیت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha