آغاز پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در البرز
کد خبر: 3947579
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

آغاز پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در البرز

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرز بیان کرد: بانوان نیکوکار البرز برای مشارکت در امر مقدس مدرسه‌سازی با هر توان مالی می‌توانند در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» شرکت کنند.

ارسالی/// آغاز پویش«من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در البرز

محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرز، 24 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» با هدف مشارکت بیشتر بانوان در امر مدرسه‌سازی و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ مدرسه‌سازی در استان آغاز شده است.

وی افزود: ما اعتقاد داریم به اینکه نقش ماندگار و بی‌بدیل بانوان در مدرسه‌سازی در تاریخ به افتخار می‌ماند و امروز هم از ظرفیت بالای بانوان و مادران خیر در اجرای این پویش بهره‌مند خواهیم شد.

دلاوریان این طرح را در راستای اجرای بسته تحولی آجر به آجر دانست و افزود: خیران و نیکوکارانی که می‌خواهند در این پویش شرکت کنند، می‌توانند به سامانه‌های www.ajorBajor.ir و یا www.MehreMadrese.ir مراجعه و سپس گزینه البرز را انتخاب و با پرداخت هزینه‌ای اندک پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه آموزشی در البرز ۳.۲۰ متر به ازای هر دانش‌آموز است در حالی که سرانه کشوری ۵.۱۸ متر مربع اعلام شده، گفت: استان به علت مهاجرپذیر بودن و افزایش تراکم دانش‌آموزی همیشه با کمبود فضای آموزشی مواجه است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرز با بیان اینکه هر سال ۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش‌آموزی استان اضافه می‌شود، اظهار کرد: برای کاهش فاصله فضای آموزشی و ساخت کلاس درس نیازمند مشارکت بیش از پیش مردم نیکوکار البرز هستیم.

انتهای پیام
captcha