دارالقرآن جاده چالوس افتتاح شد
کد خبر: 3947543
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

دارالقرآن جاده چالوس افتتاح شد

دارالقرآن جاده چالوس صبح امروز، 24 دی‌ماه با حضور مسئول امور قرآنی دفتر امام جمعه کرج افتتاح شد.

ارسالی/// دارالقرآن جاده چالوس افتتاح شد

به گزارش ایکنا از البرز، دارالقرآن جاده چالوس صبح امروز، 24 دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام حمیدرضا اکبرنژاد، مسئول امور قرآنی دفتر امام جمعه کرج افتتاح شد.

اکبرنژاد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: دارالقرآن جاده چالوس به‌منظور ایجاد پایگاهی برای انجام فعالیت‌های قرآنی، ارائه خدمات آموزشی با برپایی کلاس‌های آموزشی قرآن در سنین مختلف آغاز به کار کرد و از روستای کندر تا کندوان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر توسعه فعالیت‌های قرآنی در دارالقرآن‌ها، افزود: دارالقرآن‌ها بهترین و امن‌ترین مکان برای آموزش و تربیت اقشار مختلف جامعه به‌خصوص نسل جوان هستند که باید برای ارتقای سطح کیفی آن‌ها با جدیت تلاش کرد.

اکبرنژاد در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی این دارالقرآن، گفت: کلاس‌های آموزش روخوانی قرآن‌كريم، فصيح‌خوانی، آموزش تجويد، حفظ كل، آموزش حفظ تخصصی قرآن‌ كريم، روان‌خوانی، آموزش مفاهيم قرآن‌ كريم، ترتيل‌خوانی و آموزش مقامات قرآن‌ كريم در طول هفته در این دارالقرآن برگزار می‌شود.

مسئول امور قرآنی دفتر امام جمعه کرج اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا کلاس‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور حداقلی برگزار می‌شود؛ همچنین برخی از برنامه‌های دارالقرآن از طریق فضای مجازی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha