تعطیلی 9 مؤسسه قرآن در البرز
کد خبر: 3947532
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

تعطیلی 9 مؤسسه قرآن در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از پایان طرح پایش و ارزیابی مؤسسات قرآن این استان خبر داد و گفت: در این پایش 9 مؤسسه قرآن به‌دلیل شرایط کرونا و عدم استقبال قرآن‌آموزان اعلام تعطیلی کردند.

ارسالی/// تعطیلی 9 موسسه قرآنی در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طرح پایش و ارزیابی مؤسسات قرآن استان البرز در دو مرحله انجام شد که در مرحله اول ارزیابی توسط خود مؤسسات و در مرحله دوم با حضور تیم‌های ارزیابی و بازدید از مؤسسات قرآن سطح استان انجام شد.

وی با اشاره به پایان طرح پایش و ارزیابی مؤسسات قرآن البرز، افزود: در این پایش و ارزیابی 47 مؤسسه قرآن زیرمجموعه تبلیغات اسلامی البرز مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد 9 مؤسسه به‌دلیل شرایط ایجاد شده کرونایی و عدم استقبال قرآن‌آموزان اعلام تعطیلی کردند و از رده مؤسسات قرآن خارج شدند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه مرحله نهایی این ارزیابی بر اساس اعلام نتایج از سوی سازمان دارالقرآن‌کریم کشور صورت می‌گیرد، بیان کرد: بعد از اعلام نتایج، مؤسسات قرآن در گروه‌های عمومی، تخصصی، تک‌منظوره، چندمنظوره و یا خانه قرآن تقسیم‌بندی خواهد شد.

ملازاده یادآور شد: امیدواریم با اجرای این طرح به اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های مؤسسات قرآنی، نقاط قوت و توانمندی‌های آن‌ها، ضعف‌ها، کمبودها و ظرفیت‌‌های این مؤسسات دست پیدا کنیم.

انتهای پیام
captcha