اعلام فراخوان طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در البرز
کد خبر: 3947524
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

اعلام فراخوان طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز از اعلام فراخوان طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در البرز خبر داد و گفت: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در زمینه ثبت‌ نام مرحله اول طرح ملی ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن در دو بخش بانوان و آقایان فراخوان داد.

ارسالی/// اعلام فراخوان طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز، 24 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اعلام فراخوان طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن خبر داد و اظهار کرد: این طرح به‌منظور ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی از تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن و ارتقای کیفیت علمی و فنی داوران برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در هفت بخش داوری شامل صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و هماهنگی و حسن اجرا و همچنین لحن در سطح شهرستانی، استانی و سراسری برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به منابع آزمون این طرح، گفت: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند برای اطلاع از شرایط عمومی و تخصصی و منابع آزمون، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی https://my.oghaf.ir مراجعه کنند.

اشرفی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر 30 داور دارای گواهینامه و دانش‌نامه داوری در البرز فعال هستند، اظهار کرد: داوطلبان واجد شرایط داوری مسابقات قرآن می‌توانند از امروز، ۲۴ دی‌ماه به مدت یک ماه با مراجعه به نشانی اینترنتی یاد شده، نسبت به ثبت‌ نام در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha