درخشش دانش‌آموزان البرزی در جشنواره کشوری «علمدار»
کد خبر: 3947330
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

درخشش دانش‌آموزان البرزی در جشنواره کشوری «علمدار»

دانش‌آموزان البرزی در اولین جشنواره کشوری علمدار، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی خوش درخشیدند.

ارسالی/// درخشش دانش‌آموزان البرزی در جشنواره کشوری «علمدار»

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز، 23 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: جشنواره علمدار از ۱۸ شهریور تا ۱۰ آذرماه از طریق شبکه آموزش دانش‌آموزی(شاد) و کانال اختصاصی این جشنواره برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی اسوه اخلاص و عمل و صیانت از میراث سردار دل‍‌ها به عنوان مکتب درس‌آموز عنوان کرد و گفت: فرهنگیان در رشته‌های شعر، داستان کوتاه، مقاله، خاطره، خوشنویسی و نقاشی خط، دانش‌آموزان ابتدایی در رشته‌های نقاشی، نامه به سردار و دکلمه‌خوانی و دانش‌آموزان مقطع متوسطه در رشته‌های نقاشی، خاطره‌نویسی، دلنوشته، نامه به سردار، داستان کوتاه و داستانک آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه در مجموع فرهنگیان و دانش‌آموزان البرزی چهار هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند، گفت: پس از داواری البرز توانست رتبه اول را در دکلمه‌خوانی، داستان‌کوتاه، نامه‌ای به سردار و نقاشی کسب کند.

فهمیده تصریح کرد: «اسرا فاضلیه» در رشته دکلمه‌خوانی، «هدیه خاتمی» و «کانی نصیری» به ترتیب در رشته نقاشی و نامه‌ای به سردار رتبه‌های برتر را کسب کردند و همچنین «شهرزاد قره‌باغی» از فرهنگیان البرز هم در رشته داستان کوتاه رتبه چهارم کشوری را در این جشنواره به دست آورد.

انتهای پیام
captcha