کاهش 20 درصدی ثبت‌ نام قرآن‌آموزان البرزی در آزمون قرآن و عترت
کد خبر: 3947271
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد البرز مطرح کرد:

کاهش 20 درصدی ثبت‌ نام قرآن‌آموزان البرزی در آزمون قرآن و عترت

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: تعداد ثبت‌ نام قرآن‌آموزان البرزی در سامانه آزمون قرآن و عترت نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.

ارسالی/// کاهش 20 درصدی تعداد ثبت‌نام قرآن‌آموزان البرزی در آزمون قرآن و عترت

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، 23 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه ثبت‌ نام برای حضور در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز 10 دی‌ماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این آزمون با مراجعه به سامانه ثبت‌ نام به آدرس quranedu.ir می‌توانند حضور خود در آزمون سراسری قرآن و عترت را اعلام کنند.

وی با انتقاد از حضور کم‌رنگ مؤسسات قرآنی البرز برای ثبت‌ نام قرآن‌آموزان در این آزمون، افزود: تعداد ثبت‌ نام قرآن‌آموزان در سامانه آزمون قرآن و عترت نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه البرز در چند سال گذشته یکی از استان‌های فعال در بحث برگزاری آزمون به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان بوده و با توجه به جمعیت جزو استان‌های برتر کشور بوده است، گفت: از مؤسسات قرآنی انتظار داریم که برای شرکت در این آزمون اقدام کنند چراکه این آزمون به رویدادی ثابت و اثرگذار در فعالیت‌های قرآنی تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha