پنج‌شنبه مسابقات مناظره دانشجویی البرز مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3944654
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

پنج‌شنبه مسابقات مناظره دانشجویی البرز مجازی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری دور دوم نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به صورت مجازی در این استان خبر داد.

مسابقات مناظره دانشجویی البرز مجازی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی البرز، سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، یازدهم دی‌ماه گفت: مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به میزبانی دانشگاه پردیس کشاورزی تهران در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد، که در این مرحله از مسابقات ۲۲ تیم از دانشگاه‌های خوارزمی، پیام‌نور، فرهنگیان، آزاد اسلامی، پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و مراکز علمی کاربردی کارخانه قند، زرماکارون، دادگستری، مشکات ولایت، جهاددانشگاهی کرج و شهرداری کرج حضور داشتند.

وی افزود: متاسفانه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مرحله سوم، نیمه نهایی و فینال این دوره از مسابقات به تعویق افتاد که با توجه به شرایط موجود این مسابقات به صورت مجازی برگزار شد و مسابقات مناظره شکل جدیدی به خود گرفت.

قاسمی‌جیردهی یادآور شد: برگزاری مسابقات مناظره بهترین فرصت برای یادگیری، تمرین فن بیان، گفتار و محک‌زدن دانش دانشجویان است.

این مسئول بیان کرد: مرحله سوم این مسابقات روز گذشته دهم دی ماه برگزار شد و تیم‌های رعد از دانشگاه پردیس کشاورزی، آرمان از دانشگاه فرهنگیان، جامعه‌شناسان از دانشگاه پیام استان البرز و اندیشه‌ورزان از دانشگاه خوارزمی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

قاسمی‌جیردهی در پایان گفت: زمان مرحله نیمه‌نهایی و فینال نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی متعاقبا اعلام خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای مشاهده مسابقات دانشجویان از سامانه امجد جهاددانشگاهی البرز با شماره‌های ۰۲۶۳۴۵۰۵۱۵۱ و ۰۹۳۸۸۱۲۴۰۲۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha