30 هزار مددجوی البرزی تحت پوشش بیمه هستند
کد خبر: 3944064
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

30 هزار مددجوی البرزی تحت پوشش بیمه هستند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با بیان اینکه این مرکز خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد، اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان صرف بیمه مکمل و فرانشیز برای بیش از 30 هزار مددجوی تحت حمایت البرزی شده است.

30 هزار مددجوی البرزی تحت پوشش بیمه هستند

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، ابوالفضل فلاح‌قنبری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، نهم دی‌ماه در سخنانی با اشاره به اینکه بسته بیمه خدمات درمانی کمیته امداد مطابق بیمه پایه کشور عمل می‌کند، گفت: بیمه پایه کمیته امداد شامل خدمات درمانی بستری، دارویی و پاراکلینیک است.

وی با اشاره به اینکه در بخش بیمه مکمل، کمک‌هزینه لوازم مصرفی و نگهداری بیماران زمین‌گیر، ماهانه 350 هزار تومان پرداخت می‌شود، افزود: برای مراقبت بیماران زمین‌گیر و سالمند در آسایشگاه کهریزک از ابتدای سال تاکنون مبلغ 346 میلیون تومان پرداخت‌ شده است.

فلاح‌قنبری با بیان اینکه کمیته امداد امام(ره) خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد، گفت: پرداخت دو برابری ویزیت پزشک خانواده، پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی پزشکان متخصص و فوق تخصص، پوشش بیمه‌ای هزینه خدمات توان‌بخشی رایگان کردن فرانشیز درمان بیماران خاص، جبران هزینه خرید کلیه با هماهنگی انجمن مربوطه از جمله این خدمات است.

وی با اشاره به وجود ۷۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد، گفت: مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان صرف بیمه مکمل و فرانشیز برای بیش از 30 هزار مددجوی تحت حمایت البرزی شده است و در بسته بیمه تکمیلی، تمامی خدمات درمانی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج در بخش دولتی رایگان است.

انتهای پیام
captcha