اجرای طرح «پیک کتاب» در البرز
کد خبر: 3943601
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

اجرای طرح «پیک کتاب» در البرز

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز از اجرای طرح پیک کتاب در استان خبرداد و گفت: کتابخانه‌های عمومی مناطق قرمز و نارنجی استان همچنان تعطیل می‌مانند.

اجرای طرح «پیک کتاب» در البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی البرز، هادی آشتیانی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، هفتم دی‌ماه با اشاره به اینکه میز امانت کتاب در شهرستان‌های استان که از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارند دایر است، اظهار کرد: در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا امانت فیزیکی کتاب در شهرستان کرج که در وضعیت نارنجی قرار دارد همچنان امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های زرد استان میز امانت کتابخانه‌ها دایر است و اعضا می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کتاب مورد نظر خود را از کتابخانه به امانت بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه ممکن است اعضای کتابخانه‌های عمومی در شهرستان کرج نتوانند به صورت آنلاین به کتب مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، گفت: با توجه به اعلام ستاد مبارزه با کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس و حفظ سلامتی عموم جامعه، کتابخانه‌های عمومی در مناطق نارنجی و قرمز امکان ارائه خدمات حضوری به اعضا را ندارند، از این رو طرح «یک کتاب» در شهرستان کرج از هفته پیش راه‌اندازی شده است.

آشتیانی توضیح داد: در فاز اول این طرح که با رعایت تمامی دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و پروتکل‌های بهداشتی در روند آماده‌سازی و تحویل کتاب‌ها صورت می‌پذیرد، میز امانت کتابخانه عمومی علامه حلی کرج فعال‌سازی شده و علاقه‌مندان جهت دریافت این خدمات می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۳ با شماره ۳۲۸۰۱۱۶۱(میز امانت کتابخانه عمومی علامه حلی کرج) تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha