امروز؛ پایان مهلت ثبت‌ نام در سامانه ملی مدیریت مؤسسات قرآن
کد خبر: 3939185
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

امروز؛ پایان مهلت ثبت‌ نام در سامانه ملی مدیریت مؤسسات قرآن

رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مدیران مؤسسات قرآنن البرز برای بهره‌مندی از مزایا و حمایت‌های آموزشی تا پایان امروز، 15 آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه آزمون‌های سراسری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

پایان مهلت ثبت‌نام در سامانه ملی مدیریت مؤسسات قرآنی

سیده‌زهرا حسینی، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در سال جاری، اظهار کرد: با توجه به تغییرات در شیوه‌های آزمون لازم است مدیران مؤسسات قرآنی برای بهره‌مندی از مزایا و حمایت‌های آموزشی تا پایان امروز، 15 آذرماه با مراجعه به سامانه آزمون‌های سراسری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.quranedu.ir نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم ثبت اطلاعات مؤسسه از سوی مدیران، سامانه اجازه آزمون را به داوطلبان آن مرکز نخواهد داد، بیان کرد: نام‌نویسی از داوطلبان نوزدهمین دوره آزمون سراسری نیز از اول تا ۲۰ دی‌ماه سال جاری انجام و امتحان در نیمه نخست اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این آزمون محدودیت سنی ندارد، بیان کرد: این آزمون در سه گروه امتحانی و ۱۴ رشته از جمله حفظ قرآن‌ کریم، مفاهیم و معارف اهل‌ بیت(ع)، ترجمه و مفاهیم برگزار می‌شود و همه علاقه‌مندان می‌توانند در این آزمون که به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، نام‌نویسی کنند.

حسینی، تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد مؤسسات و مراکز قرآنی، ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت و حمایت مادی و معنوی از مؤسسات قرآنی و برگزیدگان را از اهداف این آزمون برشمرد.

انتهای پیام
captcha