شرکت 120 البرزی در دوره تربیت مربی «سبک زندگی قرآنی»
کد خبر: 3939174
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

شرکت 120 البرزی در دوره تربیت مربی «سبک زندگی قرآنی»

رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از ثبت‌ نام 120 نفر شرکت‌کننده در دوره آموزشی تربیت مربی «سبک زندگی قرآنی» در این استان خبر داد.

شرکت 120 البرزی در دوره تربیت مربی «سبک زندگی قرآنی»

جواد ملازاده، رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری دوره تربیت مربی «سبک زندگی قرآنی» در این استان خبر داد و گفت: با فراخوان این دوره تربیت مربی، 120 نفر برای شرکت در دوره ثبت‌‌ نام کردند که تا پایان آذرماه جاری، مصاحبه ورودی از ثبت‌‌نام‌کنندگان از سوی دارالقران‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز به‌صورت تلفنی انجام خواهد شد.

وی افزود: دوره آموزشی تربیت مربی «سبک زندگی قرآنی» که طی امسال به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز برگزار خواهد شد شامل ۱۵۰ ساعت آموزشی است که ۴۸ ساعت آن به‌صورت آموزش حضوری و ۱۰۲ ساعت آن نیز به‌صورت آموزش غیرحضوری است.

این مسئول بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی از اقشار مختلف جامعه هستند و تلاش شده زمینه حضور حافظان و قاریان قرآنی، حوزویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های الهیات و معارف اسلامی فراهم شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز یادآور شد: شرکت‌کنندگان با قبولی در آزمون پایان دوره و دریافت گواهی‎نامه می‎توانند به‌عنوان مربی آموزشی در دوره‌های سبک زندگی قرآنی فعالیت داشته باشند.

وی بسترسازی در جهت ایجاد شرایط عینی تحقق تربیت قرآنی را هدف برگزاری این دوره تربیت مربی ذکر کرد و گفت: دارا بودن حداقل ۳۰ و حداکثر ۵۰ سال سن، دارا بودن گواهی‎نامه دوره آموزشی قرائت قرآن‌ کریم(سطح سه) یا قبولی در آزمون‌های ورودی معادل، دارا بودن گواهی‌نامه دوره آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن‌ کریم(سطح سه) یا قبولی در آزمون‌های ورودی معادل، دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی الهیات، علوم و معارف اسلامی و حوزوی و قبولی در مصاحبه ورودی از شرایط در نظر گرفته برای شرکت کردن در این دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی است.

انتهای پیام
captcha