خانواده شهدا و ایثارگران مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3939166
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

خانواده شهدا و ایثارگران مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مظهر قدرت انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز پشتوانه کشور و پیشقراول دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند.

خانواده شهدا و ایثارگران مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، 15 آذرماه در نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی و استوار است که بر پایه مجاهدت، ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران و خانواده‌های این بزرگ‌مردان شکل گرفته است و امروز الگویی بی‌نظیر برای ملت‌های مختلف تبدیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز افزود: تک‌تک افراد جامعه در پست‌ها و مسئولیت‌های مختلف وظایفی نسبت به این انقلاب به‌ویژه خون شهدا دارند که باید به‌درستی نقش خود را ایفا کنند. باید دست در دست یکدیگر از آرمان‌های خود که دشمنان سال‌هاست به‌دنبال نابودی آن تلاش می‌کنند، دفاع کنیم.

وی در ادامه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مظهر قدرت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز پشتوانه کشور و پیشقراول دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند که سال‌هاست با ایثارگری پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

رستمیان افزود: دعای خیر خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران همچون دوران دفاع مقدس، همواره بدرقه راه کارگزاران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود تا خدمتگزاران مردم، شرمنده خون شهدا نباشند.

مشاور ایثارگران استانداری البرز در ادامه به نقش بنیاد در برابر دفاع از آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی برخاسته از دل انقلاب و مهمترین نهادی است که با انقلاب متولد شده که دارای قداست و جایگاهی ارزنده است، تک تک کارکنان بنیاد سربازی تمام عیار برای انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: خدمت به ایثارگران، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز بخش مهم وظایف کارکنان بنیاد است که باید نسبت به آن اعتقاد و ایمان کامل داشته باشند، ما امروز در جایگاه خود مسئول هستیم و در آخرت باید جوابگوی شهدا باشیم، خدمت در بنیاد و نوکری ایثارگران عین خدمت به کشور و انقلاب است چراکه ایثارگران در نوک پیکان انقلاب قرار دارند و ذخیره‌ای ارزشمند برای کشور هستند.

رستمیان به لزوم برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح سپاس تأکید کرد و گفت: بنای طرح سپاس احوال‌پرسی از ایثارگران و رفع مشکلات این عزیزان است، بحمدالله اجرای این طرح از زمان شیوع بیماری کرونا تا به امروز به همت خادمین شهدا به‌صورت تماس‌های تلفنی ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: معاونان و کارکنان بنیاد با یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند ضمن ادامه تماس‌های تلفنی با هماهنگی قبلی با ایثارگران و نفرات محدود و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور در منزل این بزرگواران ضمن احوال‌پرسی، مشکلات خانواده‌ها را بررسی تا ایثارگران از مراجعات حضوری به بنیاد پرهیز کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر به رفع مشکلات موجود در بنیاد جهت ارائه خدمات بهتر به ایثارگران اشاره کرد و گفت: با تشکیل کارگروهی باید مشکلات موجود شناسایی و با رفع آن بستر ارائه خدمات به ایثارگران از جمله خدمات الکترونیکی و غیرحضوری تقویت شود.

رستمیان اظهار کرد: معاونان بنیاد با برگزاری جلسات تخصصی، شناسایی نقاط ضعف و قوت بنیاد و یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برنامه‌های باقی مانده و پیش روی بنیاد تا پایان سال را به‌طور دقیق اجرا و با سرکشی به ادارات تابعه مشکلات بنیاد به‌ویژه ایثارگران را شناسایی و مرتفع کنند تا خدایی ناکرده مشکلی در روند خدمت‌رسانی به جامعه هدف به وجود نیاید.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با توکل به خدا و دعای خیر ایثارگران شرمنده شهدا نشویم و بتوانیم موجبات رضایتمندی ایثارگران را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha