توزیع منابع مسابقات قرآن دانش‌آموزی در البرز
کد خبر: 3938885
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

توزیع منابع مسابقات قرآن دانش‌آموزی در البرز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از اعلام زمان برگزاری سی‌‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس استان البرز خبر داد و گفت: کتاب‌ها و منابع مورد نیاز این دوره از مسابقات در اختیار آموزش‌و‌پرورش قرار گرفته و کار توزیع آن بین دانش‌آموزان استان البرز در حال انجام است.

توزیع کتب مسابقات قرآن دانش‌آموزی در البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌و‌ پرورش استان البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویدادهایی هفته قرآن و عترت برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان است، اظهار کرد: این مسابقات امسال به صورت مجازی در هفته آخر آذرماه با برگزاری مرحله آموزشگاهی آغاز خواهد شد.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط موجود و عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس تمام مراحل این دوره از مسابقات قرآنی به صورت مجازی برگزار می‌شود که در حال حاضر کار ثبت‌نام دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر کتاب‌ها و منابع مورد نیاز این دوره از مسابقات در اختیار آموزش‌و‌پرورش قرار گرفته و کار توزیع آن بین دانش‌آموزان استان البرز در حال انجام است.

فهمیده، با اعلام اینکه سی‌‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: مرحله شهرستانی نیز در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مورد زمان برگزاری مرحله استانی این دوره از رقابت‌های قرآنی به دلیل همزمانی با انتخابات تاکنون تصمیم‌گیری نشده و منتظر اعلام وزارتخانه هستیم.

انتهای پیام
captcha