پخش تلاوت متسابقان البرزی از شبکه قرآن و معارف سیما
کد خبر: 3938876
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

پخش تلاوت متسابقان البرزی از شبکه قرآن و معارف سیما

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از پخش داوری مسابقات سراسری قرآن آقایان از ۱۵ آذرماه خبر داد و گفت: 17 آذرماه جاری مسابقات متسابقین شرکت‌کننده البرزی در مرحله سراسری چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن‌کریم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و داوری زنده می‌شود.

پخش تلاوت متسابقان البرزی از شبکه قرآن و معارف سیما

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به پخش داوری مسابقات سراسری قرآن آقایان از ۱۵ آذرماه، اظهار کرد: داوری زنده مسابقات متسابقین شرکت‌کننده البرزی در مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم روز 17 آذرماه جاری از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

وی افزود: ضبط و اجرای این دوره مسابقات طی 17آبان‌ماه سال جاری در استودیو‌های مراکز استانی سازمان صدا و سیما انجام گرفت.

مدیرکل اوقاف البرز با اشاره به شیوه داوری این دوره مسابقات، گفت: اسامی داوران چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام شده که در تیم داوری ۱۴ نفر از اساتید قرآنی کشور حضور دارند.

دشتکی تصریح کرد: در بخش لحن و تجوید این دوره سه داور حضور دارند و در بخش‌های صوت، وقف و ابتدا و حسن حفظ نیز هر کدام دو داور مسابقات را قضاوت خواهند کرد.
وی با اشاره به حضور ۲۳۰ شرکت‌کننده از استان‌های مختلف در بخش آقایان در این دوره، افزود: پنج متسابق از البرز در این مرحله از مسابقات قرآن حضور داشتند.

مدیرکل اوقاف البرز در پایان تصریح کرد: یکی از تفاوت‌های این دوره با ادوار گذشته در پخش تلویزیونی این مسابقات است که داوری آن به شیوه هم‌زمان با پخش انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha