17 آذرماه؛ تلاوت متسابقان البرزی داوری می‌شود
کد خبر: 3938757
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

17 آذرماه؛ تلاوت متسابقان البرزی داوری می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: داوری و پخش تلاوت متسابقان البرزی شرکت‌کننده در چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم، 17 آذرماه برگزار می‌شود.

17 آذرماه؛ تلاوت متسابقان البرزی داوری می‌شود

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شد تا مرحله کشوری مسابقات قرآن‌ کریم اوقاف در مراکز استان‌ها برگزار شود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، مسابقات قرآن‌ کریم البرز در بخش بانوان در تاریخ 23 آبان و بخش آقایان، 17 آبان در رشته‌های مختلف برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقات در بخش بانوان به‌صورت ویدئوکنفرانس در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اوقاف کرج برگزار شد، افزود: هیئت‌داوران مسابقات قرآن‌ کریم در بخش بانوان در استان تهران مستقر بوده و به‌صورت آنلاین و مجازی تلاوت‌ها را داوری کرده و نتایج را به استان‌ها ارسال کردند.

اشرفی گفت: در بخش بانوان لیلا خزائی در رشته حفظ ۲۰ جزء، مقام اول این دوره از مسابقات سراسری قرآن‌ کریم را به‌دست آورد. همچنین مریم سمائی در رشته قرائت تحقیق، رتبه سوم و مریم فتحی‌زاده در رشته قرائت ترتیل، رتبه چهارم را کسب کردند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات بخش آقایان اشاره و بیان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه اوقاف با صدا و سیمای استان‌ها، تلاوت شرکت‌کنندگان در بخش آقایان نیز روز 17 آبان‌ماه با حضور در مرکز صدا و سیمای البرز ضبط شد و از هشتم تا 15 آذر ماه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و داوری تلاوت‌ها به‌صورت زنده انجام می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز با بیان اینکه زمان پخش و داوری تلاوت شرکت‌کنندگان البرزی روز 17 آذرماه از ساعت 19 تا 23:30 تعیین شده است، گفت: پنج متسابق آقا به نمایندگی از البرز در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha