طرح «نور باران» در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3938575
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

طرح «نور باران» در البرز اجرا می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز از اجرای طرح «نور باران» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

طرح «نور باران» در البرز اجرا می‌شود

جواد ملازاده، مسئول اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح «نورباران» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور و در قالب چاپ و اهدای بیش از یکصد هزار جلد قرآن‌ کریم با همراهی خیران در راستای توزیع در سطح کشور با محوریت مناطق محروم و روستایی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح به دو شیوه اجرا خواهد شد، افزود: در بخش اول تشویق خیران جهت جذب کمک‌های نقدی برای چاپ قرآن از سوی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی است.

ملازاده تصریح کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را به حساب ۰۱۰۸۳۶۲۹۶۱۰۰۸ واریز و یا به بخش‌های مستقر  در مساجد و محافل قرآنی اهدا کنند.

این مسئول با بیان اینکه در شیوه دوم نیز قرآن‌های نو و بلااستفاده منازل به ادارات تبلیغات اسلامی اهدا خواهد شد، گفت: خیران می‌توانند در راستای گرامیداشت یاد و خاطره عزیزان سفرکرده خود و درج نام آنها بر قرآن اهدایی و یا چاپ و اهدای قرآن‌ کریم از سوی شرکت و یا مؤسسات مختلف در استان با درج آرم آنها، در این طرح مشارکت کنند.

مسئول اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: خیران قرآنی می‌توانند برای مشارکت در این طرح به اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha