فرهنگ شهادت قوی‌ترین سلاح برای نابودی دشمنان اسلام است
کد خبر: 3938100
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

فرهنگ شهادت قوی‌ترین سلاح برای نابودی دشمنان اسلام است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد البرز با تأکید بر اینکه خون حضرت سیدالشهدا(ع) باعث تنومندترشدن درخت اسلام شد، گفت: فرهنگ شهادت و ایثار قوی‌ترین سلاح برای نابودی دشمنان اسلام است.

فرهنگ شهادت قوی‌ترین سلاح برای نابودی دشمنان اسلام است

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، اظهار کرد: این شهید والامقام از چهره‌های شاخص علمی کشور در حوزه هسته‌ای بود و آثار و برکات خوبی نیز برای استقلال و دفاع از مرزهای کشور و ارزش‌های اسلامی داشت.

وی افزود: این اولین اقدام و آخرین اقدام استکبار نبوده و قطعا شهادت نخبگانی چون فخری‌زاده در دستور کار دشمن است و همواره تلاش می‌کند چهره‌های علمی، شخصیت‌های تأثیرگذار و استوانه‌های علمی و انقلابی کشور را یکی پس از دیگری از ما بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه در چنین شرایطی باید اهداف دشمن را بشناسیم، تصریح کرد: ملت ما نسبت به دشمن و استراتژی‌هایش آشناست، همه دسیسه‌های دشمن را زیر نظر داشته و آن بصیرت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی لازم را داراست، امروز باید مراقب عملیات روانی دشمن باشیم و رسانه و فضای مجازی بیشترین نقش‌آفرینی را در این زمینه دارند.

شکری تصریح کرد: شاید دشمنان تصور کنند که با شهادت چند نیروی ارزشمند انقلابی می‌توانند جلوی رشد انقلاب را بگیرند اما سخت در اشتباه هستند، آنها بدانند که فرهنگ شهادت و ایثار قوی‌ترین سلاح برای نابودی دشمنان اسلام است و همان‌طور که خون حضرت سیدالشهدا(ع) باعث تنومندتر شدن درخت اسلام شد، شهادت عزیزانی همچون سردار سلیمانی و فخری‌زاده باعث توسعه آرمان‌های اسلامی، تقویت جبهه انقلاب و افزایش اقتدار و اثبات حقانیت نظام اسلامی خواهد بود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مسئولان باید رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و مقاومتی را که از شهدا به یادگار گذاشته شده سرلوحه کار خود قرار دهند و در برابر دشمنان نرمش نداشته باشند، گفت: دشمن، دشمن است و در هر فرصتی چه در میدان جنگ، چه در میز مذاکره، چه با بیان و چه با تحریم و تهدید، شمشیر خود را فرود می‌آورد.

انتهای پیام
captcha