توزیع 3000 پرس غذای‌گرم بین نیازمندان البرزی
کد خبر: 3938071
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

توزیع 3000 پرس غذای‌گرم بین نیازمندان البرزی

مسئول گروه جهادی دارالقرآن سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از توزیع سه هزار پرس غذای‌‍‌‌‌ گرم بین نیازمندان البرزی خبر داد و گفت: هزینه طبخ غذاها توسط خیرین تأمین می‌شود.

توزیع 2000 پرس غذای‌گرم بین نیازمندان البرزی

سیدمحمدحسن نوری، مسئول گروه جهادی دارالقرآن سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: این گروه جهادی با همکاری خیرین نیک‌اندیش از ابتدای شروع بیماری کرونا با توزیع غذای گرم و بسته‌های کمک معیشتی به یاری نیازمندان شتافته است.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 400 بسته کمک معیشتی به ارزش 300 هزار تومان بین نیازمندان منطقه حسن‌آباد، حیدرآباد، حصارک، پیشاهنگی، کمالشهر، آق‌تپه، اسلام‌آباد و گرمدره توزیع شده است.

این مسئول همچنین به توزیع غذای‌ گرم میان نیازمندان اشاره کرد و گفت: هزینه طبخ غذاها نیز از طریق خیرین و کمک‌های مردمی تأمین می‌شود و تاکنون توانسته‌ایم سه هزار غذا بین نیازمندان توزیع کنیم.

نوری در ادامه بر روند این کار خداپسندانه تأکید کرد و افزود: بر همه ما لازم است که در این طرح خداپسندانه در حد توان خود مشارکت داشته باشیم و آسیب‌دیدگان و محرومان جامعه را از یاد نبریم.

مسئول گروه جهادی دارالقرآن سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز یادآور شد: نباید فراموش کنیم که در توزیع کمک‌ها، کرامت انسانی نیازمندان و محرومان جامعه رعایت شود.

انتهای پیام
captcha