دشمنان کینه خود را بزدلانه با ترور به نمایش می‌گذارند
کد خبر: 3938059
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

دشمنان کینه خود را بزدلانه با ترور به نمایش می‌گذارند

نماینده ولی فقیه در استان البرز طی پیامی با تسلیت ترور محسن فخری‌زاده، شهید دانشمند هسته‌ای کشور، اظهار کرد: دشمن کینه خود را بزدلانه با ترور به نمایش می‌گذارد و گمان دارد انجام این جنایات خللی در اراده پولادین ما وارد می‌کند.

دشمنان کینه خود را بزدلانه با ترور به نمایش می‌گذارند

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کرج، آیت‌‌الله سیدمحمد‌مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج به مناسبت ترور شهید دانشمند هسته‌ای، محسن فخری‌زاده، پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«این اقدام جنایتکارانه استکبار جهانی را محکوم و شهادت این شهید بزرگوار را تسلیت می‌گویم، دستان جنایتکار استکبار جهانی در عصر جمعه به خون مطهر دانشمندی فرهیخته، استادی انقلابی، مدیری جهادی، کارگزاری صدیق و افتخار هسته‌ای ایران شهید دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، آغشته شد تا بار دیگر چهره خبیث خود را آشکار و اعلام کند با مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی جنگی دائمی داشته و تحمل رشد و تعالی نظام اسلامی را ندارد.

از آنجایی که دشمن توان رویارویی مستقیم ندارد، حقد و کینه خود را بزدلانه با ترور به نمایش می‌گذارد و گمان دارد انجام این جنایات خللی در اراده پولادین مردم و مسئولان نظام و ادامه راه وارد می‌کند، در حالی که ایادی کفر و نفاق و اذناب داخلی آنان باید بدانند این سفاکی‌ها ولو باعث خسارت و تحمل سخت است اما ذره‌ای در مسیر نظام اسلامی و اهداف بلند انقلاب انحراف ایجاد نمی‌کند و اتفاقا انگیزه‌ها را تقویت می‌کند تا با قدرت و صلابت ادامه راه را طی کند؛ البته قطعا و قطعا مسئولان به موقع انتظار مردم را در پاسخ سخت و کوبنده‌ای که درس عبرت باشد برآورده خواهند کرد و به روزهای خوش محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار نزدیک می‌شویم.

اینجانب شهادت این سردار عرصه علم، پژوهش و دفاع را به رهبر معظم انقلاب، همکاران، شاگردان، دوستان، ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض کرده از خدای تعالی برای بازماندگان و خانواده مکرم ایشان اجر و صبر و برای شهید سعید رفعت مقام و علو درجات خواستارم.»

یادآور می‌شود، تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی عصر جمعه، هفتم آذرماه با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، شهید فخری‌زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha