اعلام فراخوان جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در البرز
کد خبر: 3937649
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

اعلام فراخوان جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در هشت بخش در این استان خبر داد.

اعلام فراخوان «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» در البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در این استان، اظهار کرد: این جشنواره در هشت بخش و با هدف ترویج و تبلیغ ارزش‌های والای انسانی به‌ویژه سنت حسنه وقف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره از ابتدای آبان‌ماه آغاز شده و تا پایان فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد، افزود: داوری و اعلام نتایج این جشنواره، خردادماه سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

دشتکی گفت: این جشنواره با هدف حمایت از هنرمندان، فرهیختگان و پژوهشگران مستعد کشور و گسترش فرهنگ وقف و معرفی ثمرات آن و تولید آثار فاخر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ترویج فرهنگ وقف در بین اقشار جامعه، جریان‌سازی و احیای موضوع وقف در سطح جامعه، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در حوزه وقف و حمایت از پدیدآورندگان آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای وقف است.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره و ارسال اثر می‌توانند به سایت www.vaghffestival.ir مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۴۸۷۲۶۱۴-۰۲۱ و ۶۴۸۷۲۶۱۶-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha