مکتبی‌ بودن؛ شاخصه مهم یک بسیجی
کد خبر: 3937440
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

مکتبی‌ بودن؛ شاخصه مهم یک بسیجی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، مکتبی‌ بودن را شاخصه مهم یک بسیجی دانست و گفت: بسیج مبتنی بر آموزه‌های مكتب تشيع و اسلام ناب محمدی(ص) شكل گرفته است.

مکتبی‌بودن؛ شاخصه مهم یک بسیجی

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، پنجم آذرماه در حاشیه افتتاح پارک شهدای مدافع حرم شهرک احسانی‌نژاد کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت بسیج در شرایط کنونی تلاش برای خدمت‌رسانی حداکثری به مردم است؛ شجره طیبه بسیج از دل مردم بر آمده و همواره با حضور پررنگ قشر‌های مختلف جامعه در مقاطع گوناگون و حساس نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: بسیج متعلق به مردم و نظام است. بنابراین، تمامی اقدامات این حوزه نیز از جمله برگزاری رزمایش‌ها، جلسات و فعالیت‌های گوناگون باید در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه ساماندهی شود.

این مسئول بیان کرد: هنگامی که لازم بود بسیج با حضور مؤثر در میدان دفاع مقدس از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و پس از آن نیز این ظرفیت عظیم در خدمت سازندگی و خدمت‌رسانی به قشر‌های آسیب‌پذیر جامعه قرار گرفت و امروز هم در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد.

مولایی، مکتبی‌ بودن را رمز موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: شايد مهمترين وي‍‍ژگی و رمز موفقیت بسيج را بتوان در مكتبی‌ بودن آن دانست. بسیج مبتنی بر آموزه‌های مكتب تشيع و اسلام ناب محمدی(ص) شكل گرفته و در این مجموعه هدف‌گذاری، سازماندهی، مديريت، تعيين صلاحيت و عضوگيری در مراحل تأسيس، تداوم و تحول تنها مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بوده است.

وی در پایان با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران، بیان کرد: حضور نیرو‌های مردمی و بسیجی در عرصه‌های مختلف موجب دلگرمی است و باید در زمینه‌های مختلف آمادگی مواجهه با شرایط روز را داشته باشیم.

مولایی یادآور شد: امروز به عنوان ششمین روز از هفته بسیج به نام نیروی مقاومت ملت ایران نام‌گذاری شده است و پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت سراسری، آغاز مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی به همت سپاه و سایر نهادهای استان و افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان از برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام
captcha